Товари бренду Marni: ваш зірковий стиль
Колекції Marni були створені Консуело Кастильоном в 1994 році. Це італьський дизайнерський бренд, який зразу ж піднявся на чільне місце у серцях більшості італійських жінок.
Красиві форми, ніжні тканин, дорогоцінні матеріали і якісна фурнітура – це те, що робить одяг цього бренду унікальним не лише по якості, але і в плані стильних вирішень.
Модні колекції Marni стали відомими за їх неординарний і доволі вагомий внесок у дизайн хутряних виробів. А все тому, що ця сімейна марка зразу почала позиціонувати себе, як творця нових сучасних тенденцій моди.
- Сьогодні, компанія виробляє готовий до одягання одяг, а також сумки, ювелірні вироби та окуляри. Дженна Лайонс стала старшим віце-президентом компанії і займається вибором креативних ідей, які би змогли привести марку до успіху.
- Моделі Marni – це сміливі кольори, яскраві прінти, незвичайні форми, а ще надзвичайно чітко виражена сексуальність. Моделі Marni – це прекрасна можливість підкреслити свою жіночність і вишуканість. До того ж, серед колекцій Marni у 2007 році появилася абсолютно нова лінія чоловічого одягу.
У листопаді 2011 року компанія H&M оголосила про майбутню співпрацю з Marni, нова лінія була запущена навесні 2012 року. У 2013 році компанія випустила свій перший аромат, Marni.
До кінця 2012 року керівний пакет акцій компанії Marni був викуплений корпорацією Only The Brave (OTB), що належить Ренцо Россо.
- Колеції Marni продаються у більш ніж шістнадцяти країнах світу;
- бутіки включають найкращі місця у Лондоні, Нью-Йорку, Лос-Анджелесі, Лас-Вегасі, Пекіні, Шанхаї, Сіднеї, Москві, Кувейті, Гонконзі і Токіо;
- інтернет-магазин Marni почав вести активні продажі у 2006 році;
- усі моделі Marni створюють в Італії.
Джанні Кастильон є генеральним директором марки Marni, а його дочка Кароліна запускає власний інтернет-магазин одягу. Річний обсяг продажів компанії складає близько $ 100 млн.
Обираючи верхній одяг з колекцій Marni, ви робити головний акцент на якісному яскравому хутрі, теплі комфорті і вишуканості вашого образу.