cookies error
На сайті представлено 45971 товарів, 161 магазини
+
Реєстрація Продавця

На Ваш Email відправлено лист з лінком для активації. Прохання перейти по цьому лінку.

У випадку, якщо Ви не отримали листа, перегляньте папку ‘Спам’.

Вітаємо!!!

Ви зареєструвались на SvitStyle.

Завершення реєстрації в особистому кабінеті

Я власник магазину
Я покупець

Вже зареєстровані? Перейдіть на вхід

+

Питання та відповіді

Про SvitStyle
 Що таке SvitStyle? Як саме він працює?

SvitStyle- це торговельний майданчик, який містить в собі всі найактуальніші новинки моди та стилю ЛИШЕ ДЛЯ ЖІНОК, від кращих фізичних та Інтернет-магазинів одягу, взуття та аксесуарів. Магазини зі всієї України тут розміщують, регулярно оновлюють і підтримують актуальність своїх товарів. Відвідувачі приходять на SvitStyle, щоб у зручний для себе спосіб, підібрати кращі комбінації одягу в межах одного сайту, в одній з 300 товарних категорій. Користувачі SvitStyle, які бажають здійснити покупку, отримують контакти фізичного магазину, або переходять на сайт продавця (якщо це інтернет магазин) по кнопці «Купити» для оформлення замовлення.

Більше інформації тут.

 Що таке торговельний майданчик (маркетплейс)?

Cайт, що представляє актуальну інформацію про товари і послуги, які є в різних електронних і фізичних магазинах, керованих різними продавцями. SvitStyle також групує інформацію про знижки, розпродажі, нові надходження жіночого одягу, взуття та аксесуарів.

 Чим SvitStyle відрізняється від інших торговельних майданчиків?

SvitStyle - це єдиний сайт, на якому розміщені лише жіночі товари (одяг, взуття, аксесуари) від найбільшої кількості інтернет і фізичних магазинів зі всієї України.

Для продавців, це можливість представляти свої товари на ефективному ресурсі, який гарантовано допоможе збільшити кількість продажів і залучити нових цільових покупців.

Жінки приходять на SvitStyle, щоб у зручний для себе спосіб, підібрати кращі комбінації одягу в межах одного сайту. Тут немає нічого зайвого, лише потрібні їм товари від кращих магазинів.

Завдяки революційному алгоритму, SvitStyle враховує особистісні вподобання і характеристики (регіон, стиль, минулі моделі пошуку та ін.). Все це робить інтернет шопінг більш привабливим, збільшує задоволеність користувачів та загальний коефіцієнт конверсії магазинів.

Більше інформації тут.

 В яких регіонах працює SvitStyle?

На SvitStyle розташовані магазини з усіх регіонів України, що є дуже зручним для відвідувачів. Розміщувати свої товари може будь-який магазин, не важливо чи фізичний чи інтернет-магазин. Відповідно відвідувачі з будь-яких регіонів зможуть знайти і замовити собі потрібні товари. Інтернет-магазини здійснюють доставку в будь-яке місто, фізичні магазини або не роблять доставки або доставляють товари в межах свого регіону.

 Де зручніше шукати товари: Google VS. SvitStyle

Товари на SvitStyle потрапляють напряму з підключених інтернет магазинів. Кожного дня додаються нові магазини з новим асортиментом. Інформація про товар потрапляє в пошукову систему Google вже від SvitStyle. Щоб дізнатися про нові надходження, заходьте на головну SvitStyle, або підпишіться на розсилки.

Покупцям
 Як знайти необхідні товари?

Знайти необхідні товари на SvitStyle Ви можете різними способами:

  1. обрати відповідну категорію і підкатегорію, далі скористатися зручним пошуком по кольору, ціні і інших характеристиках;
  2. ввести назву товару у полі пошуку, що знаходиться у верхній частині сайту.

Також на сторінці "Список Магазинів" представлено актуальний перелік магазинів, які щодня поновлюють асортимент. Всі вони розташовані в алфавітному порядку для зручності використання.

 Як купити товар?

SvitStyle не є посередником і не продає товари. Усі товари, розміщені на SvitStyle, можна придбати безпосередньо в магазині, перейшовши на сторінку товару на сайті продавця по кнопці “Купити” (якщо продавець— це інтернет магазин).

Якщо продавцем товару є один із фізичних магазинів вашого міста, то здійснити покупку можна безпосередньо у продавця. Детальну інформацію про магазин та його контакти, можна отримати натиснувши кнопку “Контакти магазину” на сторінці товару, біля фото.

Зауважте! На сторінках категорій SvitStyle, можуть бути представлені товари як одного продавця, так і товари різних продавців. Їх розміщення залежить від рейтингу популярності.

 Як отримати контакти магазину?

На SvitStyle розміщені сотні жіночих магазинів. На сторінці кожного товару, біля фото, є кнопка “Контакти магазину”, натиснувши на яку, ви побачити контакти продавця. При кліку на кнопку “Купити”, ви одразу перейдете на сайт магазину.

Також, на сторінці “Список Магазинів” представлений актуальний перелік магазинів, котрі щоденно оновлюють свій асортимент. Для зручності всі вони розташовані в алфавітному порядку.

 Що я буду отримувати в розсилках від SvitStyle?

Щотижня розсилається інформація про нові товари і магазини. В розсилках Ви будете перші отримувати актуальну інформацію прямо від продавців. Ви завжди зможете відмовитися від таких розсилок, але втратите цінну інформацію, яка тісно пов’язана з Вашим майбутнім шопінгом.

 Як повернути або обміняти куплений через SvitStyle товар?

SvitStyle не є продавцем товарів і не є посередником між покупцями і продавцями, які розміщують товари на сайті торговельного майданчика. Для з'ясування будь яких обставин стосовно повернення чи обміну товарів, куплених через SvitStyle, потрібно звертатись безпосередньо до магазину-продавця, в якому була здійснена покупка.

Пам'ятайте! На підставі закону "Про захист прав споживачів", всі покупці, мають право обміняти або повернути товар неналежної якості, куплений у інтернет магазинах протягом перших 14 днів після покупки за умови, що ця річ не була пошкоджена покупцем особисто. Детальніше, з інформацією про повернення та обмін товарів, ви можете ознайомитися тут.

 Як поскаржитись на магазин?

Якщо у вас виникли непорозуміння, претензії, або побажання до магазину, в якому придбали товар, і хочете, щоб інші користувачі SvitStyle дізнались про це, залиште свій відгук на сторінці зворотнього зв'язку.

Продавцям (фізичним і інтернет магазинам)
 Для чого розміщувати товари на SvitStyle?

SvitStyle- це єдиний в Україні інноваційний торговельний майданчик виключно жіночих товарів, тут розміщений найактуальніший одяг, взуття і аксесуари від кращих продавців.

Завдяки першим позиціям SvitStyle в пошукових системах, Ви отримуєте значну перевагу від розміщення інформації про Вас на сайті у порівнянні з самостійним просуванням власного ресурсу. Щодня SvitStyle відвідують тисячі жінок, які не мають часу ходити по магазинах, вони приходять на SvitStyle, щоб у зручний для себе спосіб, підібрати кращі комбінації одягу на одному сайті.

Використавши всі можливості, які надає SvitStyle і Ви можете бути певні в тому, що продажі Ваших товарів зростуть.

 Як зареєструватися на SvitStyle?

Зареєструватися можуть як фізичні, так і інтернет магазини жіночого одягу, взуття та аксесуарів. Для цього, потрібно скористатися простою формою реєстрації, яка знаходиться тут. Після реєстрації Вам прийде підтвердження на електронну адресу, яку Ви вказали і інструкція для подальших дій.

Виникли складнощі при реєстрації, напишіть нам і ми з радістю Вам допоможемо.

 Як створити власний інтернет магазин на SvitStyle?

Після реєстрації на SvitStyle, Ви отримуєте тестовий доступ до адмін частини продавця, де ви можете створити власний магазин. При створенні магазину обов’язково вказується логотип або фото і короткий опис магазину. Тільки після створення магазину, можна додати товари. Ознайомитись зі способами завантаження товарів можна на сторінці “Розміщення товарів”.

Щоб товари стали активними на сайті, потрібно проплатити перший авансовий платіж.

Якщо у вас виникли додаткові запитання, ви можете звернутись до нас за консультацією.

 Скільки коштує створити магазин на SvitStyle?
  • Відсоткова система – це оплата певної суми від вартості проданого товару. Відповідно, чим вищою буде ціна, тим меншим буде відсоток для сплати.
  • Перша оплата здійснюється у розмірі 200 грн і рахується передоплатою.
  • Одразу після зарахування коштів, Ваш магазин стане активним, а товари будуть доступні для перегляду у відповідних категорія на SvitStyle.
  • Після підтвердження продажу, з особистого рахунку буде знято % комісії від суми кожного проданого товару.
    0-249 грн ------ 9%
    250-499 грн ------ 8%
    500-999 грн ------ 7%
    1000-2499 грн ------ 6%
    2500-4999 грн ------ 5%
    5000- 9 999 грн ------ 4%
    10 000-більше ------ 3%
 Як додати товари на SvitStyle?

Кожен магазин, може безкоштовно додати необмежену к-ть товарів на SvitStyle. Завантажити їх можна двома способами: вручну і автоматично, з допомогою файлу .xml. Якщо у Вас немає власного сайту або він не підходить за технічними параметрами для автоматичного завантаження, скористайтесь можливістю завантаження товарів на SvitStyle в ручному режимі - через нашу систему управління в кабінеті продавця.

Детальніше про способи завантаження товарів, ви можете ознайомитись тут.

 Чому не зараховується оплата через картку “Приват Банку”?
  1. «Приват24» перераховує кошти протягом 2 робочих днів. Перевірте будь ласка, чи система зняла кошти з Вашої картки. Якщо ні, спробуйте оплатити знову.
  2. Якщо оплата через Приват24 не виконана (після кількох спроб), спробуйте оплату карткою – Visa, Maestro.
  3. На один акаунт «Приват 24» зазвичай зареєстровано кілька карток: кредитна і платіжна.
    Якщо під час оплати послуг SvitStyle по замовчуванню помилково обрано картку, на якій недостатньо коштів для здійснення проплати, ви отримаєте повідомлення про те, що оплата не виконана. Для цього потрібно вибрати іншу картку, на якій є кошти.
    Причому, система Приват24 не повідомляє, що оплата не здійснена через недостатню кількість коштів на рахунку.
Якщо поповнити баланс не вдається, перевірте введені вами дані, або зв'яжіться з менеджером по телефону: +38 (067) 394 73 83.
 Чи можна в опис товару вставити таблицю?

Якщо ви завантажуєте товари на SvitStyle за допомогою файлу .ХML, то додати таблицю можна, але тільки у випадку, якщо:

1) розміри шрифтів і таблиці не вказані (винятком можуть бути випадки, коли розмір таблиці вказано у відсотках);

2) таблиця не містить картинок;

3) максимальна ширина блоку правої колонки - 600px.

 Де можна побачити статистику переглядів товарів і переходів?

На сторінці кожного товару на SvitStyle, є інформація про такі перегляди, зправа від фото товару.

Детальний звіт по переходах, є в персональному кабінеті кожного продавця. Для цього, в меню “Статистика” оберіть період, який вам цікавий та опцію статистики по товарах або по переходах.

Додатково, кожен продавець, один раз на тиждень отримує статистичну інформацію по своїх товарах (перегляди, кліки та ін.) на електронну пошту.

 Як отримати більше продажів?

Товари в категоріях SvitStyle, відображаються згідно з рейтингом кожного товару. На рейтинг впливають:

  • популярність товару, яка включає кількість його показів, переходів і зацікавленість користувачів;
  • авторитетність магазину, яка визначається ефективністю всіх його товарів на SvitStyle.

Щоб отримати більше переглядів товарів, а відповідно і продажів, необхідно регулярно їх оновлювати, стежити за їх актуальністю, сезонністю, конкурентною ціною, а найголовніше - якістю фотографії. Пишіть більше додаткової інформації про товари (тканина, розміри), будьте завжди на зв'язку і привітні. Так товари, привернуть увагу більшої к-ті користувачів, і будуть виводитися вище товарів конкурентів.

 Як додати свій бренд на сайт?

SvitStyle розміщує лише бренди, які є відомими світовими чи вітчизняними марками і відповідають поняттю “бренд”.

Бренд — це не річ, продукт, компанія або організація. Бренд є сукупністю об'єктів авторського права, товарного знаку і фірмового найменування, який обов'язково включає назву, логотип та інші елементи впізнаваності (сайт, згадки в інтернеті, обов'язково випускати жіночу лінію одягу, взуття чи/та аксесуарів.

Додати бренд, можна двома способами:

1) Додати новий бренд можна в особистому кабінеті магазину, в меню "Додати товар" - “Додати новий бренд”. Продавець, заповнивши всі поля з даними про бренд на українській та російській мовах, надсилає завку на затвердження менеджеру.

2) Надіслати заявку з інформацією (логотип, посилання на сайт бренду і опис на українській та російській мовах) персональному менеджеру SvitStyle, або на info@svitstyle.com.ua.

 Як товар потрапляє на головну сторінку?

На головну сторінку потрапляють тільки останні додані товари - новинки.

 Хто відповідає на коментарі до товарів?

Часто, відвідувачі SvitStyle залишають коментарі до Ваших товарів. Одразу після цього, на електронну адресу, яка була вказана при реєстрації, відправляється автоматичне повідомлення про новий коментар.

Далі, Ваше завдання якнайшвидше відреагувати, дати коротку та чітку відповідь на запитання потенційного покупця. При цьому, коментарі, які не несуть собою жодного змісту, або просто виражають емоцію покупця стосовно певного товару (наприклад: гарні туфлі, жахлива сукня) не потребують відповіді, їх можна ігнорувати.

Заборонено вказувати будь які контактні дані (посилання на сайт, адресу магазину, телефон). У випадку, якщо зміст коментаря потребує додаткової інформації з зовнішнього сайту, продавець вказує можливість переходу на сайт магазину по кнопці «Купити», або «Контакти магазину».

За порушення даного правила, продавець несе фінансову відповідальність:

  • за перше порушення, штраф - 10 грн;
  • за друге - 20 грн;
  • за третє - 40 грн;
  • за четверте - деактивація товарів продавця на 1 місяць.
 Чи можна вказувати контактні дані магазину в описі товарів?

В будь яких інформаційних полях опису магазину або товарів, умовах продажу та доставки, заборонено вказувати будь які контактні дані магазину продавця (посилання на сайт, адресу магазину, телефон, тощо).

Єдиний спосіб зв’язку покупця з продавцем є кнопки “Купити” та “Контакти магазину” на сторінках товарів.

За порушення даного правила, продавець несе фінансову відповідальність:

  • за перше порушення, штраф - 10 грн;
  • за друге - 20 грн;
  • за третє - 40 грн;
  • за четверте - деактивація товарів продавця на 1 місяць.
 Якщо Ви забули логін і пароль що робити?

Якщо Ви зареєстровані на порталі SvitStyle, але забули логін або пароль, перейдіть будь ласка на сторінку відновлення паролю.

 Чому адміністрація SvitStyle може видалити Ваші товари чи магазин?

Видалення товарів чи магазинів відбувається по різних причинах. В більшості випадків - завантаження на SvitStyle товарів не для жінок, що є грубою помилкою. Ми також видаляємо магазин, якщо інформація вказана невірно або неправдива, що може заплутати наших відвідувачів. Ми можемо видалити неактуальні товари, про що повідомляють нас самі відвідувачі агрегатора. В будь-якому випадку, перед такими діями, ми намагаємося зв’язатися з Вами і виправити проблеми.