cookies error
На сайті представлено 45973 товарів, 161 магазини
+
Реєстрація Продавця

На Ваш Email відправлено лист з лінком для активації. Прохання перейти по цьому лінку.

У випадку, якщо Ви не отримали листа, перегляньте папку ‘Спам’.

Вітаємо!!!

Ви зареєструвались на SvitStyle.

Завершення реєстрації в особистому кабінеті

Я власник магазину
Я покупець

Вже зареєстровані? Перейдіть на вхід

+

Статитика аудиторії SvitStyle

1.  Доступ до статистики Google Analytics надаємо за запитом рекламодавця!

Щоб надіслати затит на отримання доступів, пишіть на

2.  Загальна статистика інтернет аудиторії.

  • За даними статистики, 85% всіх споживчих витрат складають витрати жінок. Рішення про покупки для дому у більшості випадків приймають саме вони.
  • Жінки є основними споживачами товарів і послуг корпоративного сектора. Яким би не був дохід жінки, вона найчастіше вирішує, як витратити гроші чоловіка.
  • Така ситуація зумовлена кількома причинами. По-перше, жінки купують товари для себе. По-друге, для членів своїх сімей. І по-третє, для компаній, в яких працюють. Відповідно, гроші, вкладені в «маркетинг для жінок», приносять значно більший прибуток.
  • Жінки приймають рішення про придбання конкретних домашніх меблів у 94% випадків, при купівлі туристичних путівок - в 92%, товарів для облаштування будинку - у 80%, а електротехніки - в 51% випадків.
  • Розплачуючись онлайн за товари і послуги, жінки у 42% випадків надають перевагу банківським карткам. Також 45% представниць прекрасної статі здійснюють покупки в інтернет-магазинах.
  • За статистикою, 61% покупців перед прийняттям рішення про покупку одягу відвідують кілька різних магазинів. Так магазин обов'язково потрапить в поле зору відвідувачок SvitStyle, котрих чимало.

 

3.  Просування по ключових словах

Статистика свідчить:

  • Понад 80% відвідувачів опиняються на сайті завдяки пошуковим системам.
  • Щодня в пошук Google вводять 16% нових, не згадуваних раніше, запитів.
  • Кількість однослівних запитів впала майже в чотири рази, запити довжиною в три і більше слів, навпаки, зросли майже на 80%.
  • Чим більше товарів розміщено на сайті, тим більша ймовірність знаходження сайту в пошукових системах.
  • З десяти відвідувачів, що прийшли через пошуковик, дев'ять, є цільовими відвідувачами, які цілеспрямовано шукають потрібні їм товари.


Саме ця статистика лежить в основі роботи SvitStyle, який просувається за запитами, що цікавлять лише жінок. Тому, ми знаходиться на перших позиціях по всіх групах жіночих товарів, що є значною перевагою при плануванні рекламної кампанії в межах порталу.

Паралельно з просуванням по ключових словах в пошукових системах ми також рекламуємо кожну рубрику за межами порталу та просуваємось по окремих регіонах. Тобто, якщо користувач шукає товари в конкретному місті (наприклад: вечірні плаття Київ), він побачить саме ті магазини, які розміщені в його регіоні.

Розміщення каталогу товарів Вашого інтернет-магазину на SvitStyle - це гарантія успіху. Адже створивши свій магазин на SvitStyle, Ви отримаєте спеціальну площадку для розміщення інформації про товари Вашого магазину.

І більше не потрібно буде залучати нових клієнтів на сайт - вони самі прийдуть до Вас, маючи конкретну ціль.

А Вашою основною задачою, буде зацікавити та втримати покупця, надати відповідний сервіс, продати товар, з якого отримаєте прибуток.