Страх перед покупками відступає перед швидким темпом життя – зайняті люди не мають часу на пошуки потрібних речей в магазинах. А для багатьох ще й саме безпека придбання товарів стоїть на першому місці.
Технології виходять на перший план з декількох об'єктивних причин, тому що покупці в масі своїй:
- не бажають запам'ятовувати назви величезної кількості брендів, сайтів;
- не хочуть розбиратись в недоліках і перевагах кожного з них;
- хочуть вирішити конкретну задачу - придбати бажане без особливого клопоту, максимально дешево та швидко.
Покупцям тепер не потрібно ходити по різних інтернет-магазинах і шукати хорошу ціну - все зробили за нього маркетплейси. Вони можуть вибрати перевірений магазин, спираючись на рейтинг та відгуки.
Серед всіх існуючих переваг маркетплейсів необхідно виділити наступні:
- Сайт, який є торговою точкою, містить величезну кількість товару, чим не можуть похвалитись інтернет-магазини. Маркетплейс вважається не магазином, а незвичайною біржею, яка представляє різноманітний асортимент продуктів від безлічі торгових марок, там можна без зусиль знайти бажаний продукт улюбленого виробника.
- Покупці з більшою ймовірністю знайдуть те, чого так потребують саме на маркетплейсі за нижчою ціною. Інтернет-магазини ж дуже часто завищують ціни через різні маркетингові ходи.
- Торгові майданчики здатні забезпечити не тільки вигідну угоду, але і надійність як для покупців, так і для продавців. Це робить платформу затребуваною відразу в двох напрямках.
- Майданчик піклується про зручність кожного відвідувача: надає інтуїтивний інтерфейс, швидку швидкість підвантаження, оперативний сервіс і якісний зворотний зв'язок.
- Гарантії обміну, повернення, відмова від замовлення. Як правило, платформа укладає з постачальником договір, де прописані максимально лояльні умови по поверненню та відмові від замовленої продукції. Конкуренція на ринку досить висока, і споживач від цього тільки виграє.
Зрозуміло, універсального захисту від ризиків немає, оскільки в роботі майданчиків присутній людський фактор. Але такі випадки - явище виняткове. Якщо це станеться, відразу звертайтесь до адміністрації маркетплейса. Такі питання вони вирішують дуже швидко, а магазин ризикує назавжди покинути цей майданчик.
Стаття закінчилась. Питання залишились? Є що сказати? Напишіть коментар нижче.