cookies error
На сайті представлено 32274 товарів, 138 магазини
+
Реєстрація Продавця

На Ваш Email відправлено лист з лінком для активації. Прохання перейти по цьому лінку.

У випадку, якщо Ви не отримали листа, перегляньте папку ‘Спам’.

Вітаємо!!!

Ви зареєструвались на SvitStyle.

Завершення реєстрації в особистому кабінеті

Я власник магазину
Я покупець

Вже зареєстровані? Перейдіть на вхід

+
Alexander McQueen

Alexander McQueen

Рік заснування: 1992
Країна: Великобританія
Клас бренду: люкс
Стиль бренду: авангардний,екстравагантний,щоденний

Alexander McQueen — популярний та всесвітньо відомий британський бренд, який прославився самобутністю і елітарним стилем. Бренд несе в собі глибокий відбиток особистості його творця, Олександра Маккуїна — талановитого і шокуючого дизайнера, ексцентричного художника, який все своє життя створював ефектні образи, не призначені для консервативного погляду. Навіть після трагічної смерті майстра ця марка продовжує привертати увагу громадськості екстравагантними моделями одягу для чоловіків і жінок, які не бояться виглядати яскраво та навіть зухвало.

 

Вибір знаменитостей — Alexander McQueen

Модний будинок Alexander McQueen знаменитий хвилюючими кров показами, які чіпляють глядачів за живе. Так, на початку свого становлення дизайнер звернув увагу на моделей з фізичними вадами, викликавши численні суперечки. Він ніколи не боявся експериментів, з радістю рвав свої власні вбрання прямо на подіумі та виливав на них фарбу, висловлюючи свою радикальну думку щодо суспільних тенденцій.

Легендарне золотисте вбрання і туфлі-копитця Леді Гаги в кліпі, червоно-чорне максі з абстрактним візерунком Мішель Обами на дипломатичному обіді і навіть весільний наряд з атласу та мережива, прикрашений майже двома тисячами аплікацій, Кейт Міддлтон — приклади яскравих і сміливих образів від цього Модного дому.

Дивовижні наряди і аксесуари цієї марки постійно обирають Мадонна, Періс Хілтон, Гвінет Пелтроу, Кеті Холмс, Мосс, Джолі, Бейонсе, Дакота Фаннінг, Джаред Лето, Кара Делевінь, Шарліз Терон, Кардашьян і ін.

 

Товари представлені у рубриках:

Історія бренду

Знаменита і яскрава марка створена в 1992 році кутюр'є Олександром МакКуїном за підтримки його наставниці і надалі близької подруги Ізабелли Блоу. З 1994 року всі фешн-заходи, що проводяться для демонстрації нових сезонних колекцій бренду, перетворювалися в епатажні шоу, за що модельєра прозвали «хуліганом британської моди». Завдяки цьому і, звичайно ж, філігранній роботі при пошитті своїх колекцій марка заявила про себе і знайшла своїх затятих шанувальників.

  • Менш ніж за десять років дизайнер заслужив статус модельєра, колекції якого стали одними з найбільш продаваних у світі. На початку 2000-х крім жіночого одягу бренд став створювати не менше впізнавані моделі для чоловіків, зайнявся випуском взуття, парфумерії та аксесуарів.
  • У 2000-му корпорація Gucci Group викупила контрольний пакет акцій. Розуміючи необхідність розвитку, у 2008 році запустився перший інтернет-бутік лейбла. Надалі цей напрямок буде активно прогресувати і зміцнюватися на світовому рівні під умілим керівництвом команди компанії. Сьогодні в реальних і онлайн-магазинах можна побачити у продажу Alexander McQueen по всьому світу.
  • На тижні високої моди Маккуїн презентував колекцію, яка стала однією з найбільш обговорюваних його творінь. Дівчата з'являлися на подіумі в футуристичних образах тварин, рептилій і риб, що підкреслювалося складним незвичайним геометричним кроєм. Публіка викупала модельєра в оваціях, а критики пізніше назвали останню в його житті роботу дивним і незбагненним явищем мистецтва.
  • 11 лютого 2010 рік громадськість вразила новина про самогубство Лі Олександра Маккуїна. На момент смерті дизайнера борги компанії становили близько 32 мільйонів фунтів стерлінгів. Сьогодні під впливом Сари Бертон, нового креативного директора, векторний стиль бренду став жіночнішим, м'якшим та зверненим на ширшу аудиторію, а разом з тим і менш бунтарським, не настільки епатажним.

2011-ий рік для Alexander McQueen і фешн-індустрії ознаменувався створенням весільного вбрання для Кейт Міддлтон. Плаття було виготовлено з атласу зі шлейфом довжиною майже три метри. Верхня частина сукні й рукави були виконані з мережива та прикрашені ручною вишивкою у вигляді англійської троянди, уельського нарциса та інших квіткових символів Сполученого королівства.

Філософія бренду

Починаючи з 2000-х років символом марки Alexander McQueen стало зображення черепа. Покійний дизайнер трактував містичний знак як відродження, силу і мудрість, спираючись на трактування деяких культур. Все почалося з культового шарфа, який виглядав ненав'язливо навіть в рамках ультражіночного образу з високими підборами і облягаючими силуетними сукнями.

Бренд вдосконалюється, але не змінюється радикально. Це дозволяє шанувальникам бути впевненими в надійності якості марки та не боятися, що вона втратить свою індивідуальність. Безпомилковий, розкішний, позачасовий стиль, який з року в рік поєднує в собі інновації з сильними нотами середземноморського походження бренду.

Оскільки Олександра завжди привертала естетика смерті, після загибелі модельєра послідовники, що працюють в компанії, вирішили зберігати філософію Модного дому, часто звертаючись до образу відьом, привидів та тіней. До сих пір піратський атрибут з'являється в нових колекціях бренду, додаючи загадковості та навіть лякаючої містичності.

Широкий асортимент товарів Alexander McQueen представлений в нашому каталозі.