1. Доступ до статистики Google Analytics надаємо за запитом рекламодавця!
Щоб надіслати затит на отримання доступів, пишіть на
2. Загальна статистика інтернет аудиторії.
- За даними статистики, 85% всіх споживчих витрат складають витрати жінок. Рішення про покупки для дому у більшості випадків приймають саме вони.
- Жінки є основними споживачами товарів і послуг корпоративного сектора. Яким би не був дохід жінки, вона найчастіше вирішує, як витратити гроші чоловіка.
- Така ситуація зумовлена кількома причинами. По-перше, жінки купують товари для себе. По-друге, для членів своїх сімей. І по-третє, для компаній, в яких працюють. Відповідно, гроші, вкладені в «маркетинг для жінок», приносять значно більший прибуток.
- Жінки приймають рішення про придбання конкретних домашніх меблів у 94% випадків, при купівлі туристичних путівок - в 92%, товарів для облаштування будинку - у 80%, а електротехніки - в 51% випадків.
- Розплачуючись онлайн за товари і послуги, жінки у 42% випадків надають перевагу банківським карткам. Також 45% представниць прекрасної статі здійснюють покупки в інтернет-магазинах.
- За статистикою, 61% покупців перед прийняттям рішення про покупку одягу відвідують кілька різних магазинів. Так магазин обов'язково потрапить в поле зору відвідувачок SvitStyle, котрих чимало.
3. Просування по ключових словах
Статистика свідчить:
- Понад 80% відвідувачів опиняються на сайті завдяки пошуковим системам.
- Щодня в пошук Google вводять 16% нових, не згадуваних раніше, запитів.
- Кількість однослівних запитів впала майже в чотири рази, запити довжиною в три і більше слів, навпаки, зросли майже на 80%.
- Чим більше товарів розміщено на сайті, тим більша ймовірність знаходження сайту в пошукових системах.
- З десяти відвідувачів, що прийшли через пошуковик, дев'ять, є цільовими відвідувачами, які цілеспрямовано шукають потрібні їм товари.
Саме ця статистика лежить в основі роботи SvitStyle, який просувається за запитами, що цікавлять лише жінок. Тому, ми знаходиться на перших позиціях по всіх групах жіночих товарів, що є значною перевагою при плануванні рекламної кампанії в межах порталу.
Паралельно з просуванням по ключових словах в пошукових системах ми також рекламуємо кожну рубрику за межами порталу та просуваємось по окремих регіонах. Тобто, якщо користувач шукає товари в конкретному місті (наприклад: вечірні плаття Київ), він побачить саме ті магазини, які розміщені в його регіоні.
Розміщення каталогу товарів Вашого інтернет-магазину на SvitStyle - це гарантія успіху. Адже створивши свій магазин на SvitStyle, Ви отримаєте спеціальну площадку для розміщення інформації про товари Вашого магазину.
І більше не потрібно буде залучати нових клієнтів на сайт - вони самі прийдуть до Вас, маючи конкретну ціль.
А Вашою основною задачою, буде зацікавити та втримати покупця, надати відповідний сервіс, продати товар, з якого отримаєте прибуток.